اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۶۱۰۸
تصمیمی که هم گل‌گهر را خوشحال کرد و هم پرسپولیس را
یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و دوم لیگ برتر در استادیوم اختصاصی گل گهر برگزار می‌شود؛ بازی بین گل گهر و پرسپولیس.
۱۵:۵۸ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
وانانیوز|

بازی رفت پرسپولیس – گل گهر با حاشیه‌های داوری همراه بود. در حالی که ضربه بازیکن تیم گل گهر وارد دروازه تیم حریف شده بود، کمک داور دستور به ادامه بازی داد. در صورتی که قبول گل گل گهر می‌توانست سرنوشت بازی را تغییر دهد.

دغدغه‌های داوری در این بازی هم برای گل گهر وجود داشت و هم پرسپولیس اما کمیته داوران یکی از بهترین داوران را برای قضاوت این بازی انتخاب کرد. موعود بنیادی فر که به تازگی قضاوت در جام ملت‌ها را پشت سر گذاشته است و امیدوار است در بازی‌های بین المللی روند خوبی مثل علیرضا فغانی داشته باشد.

این تصمیم موجب خوشحالی هر دو تیم شده است. هم گل گهر و هم پرسپولیس. هر چند پرسپولیسی ‌ها از موعود به خاطر پنالتی که در بازی رفت دربی به سود استقلال اعلام کرد، از این داور گله دارند اما انتخاب داور ایرانی که در جام ملت‌ها بوده برای این بازی بهترین انتخاب است و حاشیه‌های داوری این بازی را به حداقل خواهد رساند.

تیم گل گهر یکی از تیم‌هایی است که به شدت به داوری بازی‌ها به خصوص بازی‌های مهم معترض بوده است. گل گل گهر در بازی با پرسپولیس به اشتباه قبول نشد و در بازی با استقلال هم به زعم سیرجانی‌ها پنالتی که برای استقلال گرفته شد، درست نبود.

بدون شک هر دو تیم علاقمند هستند موعود در سیرجان بهترین قضاوت فصلش را داشته باشد. قضاوتی حتی بدون یک اشتباه تا مسایل فنی نتیجه بازی را مشخص کند.

منبع: خبر ورزشی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: گل گهر پرسپولیس
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین